Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

It's not over yet

Μετά το σημερινό, και τα 2 μέρη του Proficiency είναι επισήμως τσεκαρισμένα.(:

Απλά...δεν θέλω να τελειώσει. Όχι, δεν θέλω να ξαναδώσω, θέλω να το έχω πάρει να τελειώνω, αλλά θα μου λείψει αυτή η ατμόσφαιρα που είχε δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες..

Ειδικά μετά τα Χριστούγεννα, κλείναμε 3ωρα στο φροντιστήριο,επί 7 μέρες τη βδομάδα. Αλλά αυτά τα 3ωρα, παρόλο που γκρίνιαζα με τη διπλανή μου ότι δεν περνάει η ώρα(:Ρ), ήταν υπέροχα. Ήταν το μοναδικό πράγμα που μου έδινε δύναμη. Γελούσα, γελούσα τόσο πολύ. Η διπλανή μου περνούσε τις ώρες της ζωγραφίζοντας τα βιβλία μου, με προτίμηση τις σελίδες που δεν είχαμε φτάσει ακόμα. Άντε να γράψεις μετά.:Ρ Μόλις καλοκαίριασε, επεκτάθηκε και πάνω μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα τεράστιο Pennyyy with love<3 στο χέρι κ μια καρδούλα στο πόδι-.- Και κάτι λουλουδάκια:Ρ 
Μαζί της έχω κάνει τα πάντα.:Ρ Από ανταλλαγή τραγουδιών και ατέλειωτες ώρες fruit ninja κάτω από το θρανίο, ως κούρεμα κανονικότατο με ψαλίδι.^_^

Χθες κάναμε το τελευταίο μάθημα,speaking. Είχαμε χωριστεί στα couples μας(μπορούσαμε να διαλέξουμε,ήταν τέλειο:D) και είχε πιάσει ο καθένας μια τάξη/διάδρομο να κάνει. Εμείς δεν χωρούσαμε κ κάτσαμε στο παγκάκι απέξω-.- 3 η ώρα το μεσημέρι, μες τον ήλιο. Ευτυχώς μετά η καθηγήτρια μας άνοιξε το πότισμα,και όποτε ζεσταινόμασταν βουτάγαμε κυριολεκτικά..γίναμε λίγο μουσκίδι αλλά δροσιστήκαμε^_^ Πρέπει να το καθιερώσουν, τα προφορικά να γίνονται σε παραλία.

Σήμερα, μόλις τελειώσαμε όλοι, ξεκινήσαμε να γυρίζουμε(Ευτυχώς ήταν κοντά αυτή τη φορά).Πήραμε και κάτι χυμούς-αποτυχίες (είδες το μοβ,σου άρεσε, μετά δεν πινόταν. Ε τελικά ήταν ωραίο-καθόλου αναποφάσιστες δεν είμαστε:Ρ) και καταλήξαμε κάτω από το σπίτι  μιας κοπέλας...πρέπει να κλείσαμε 2ωρο εκεί πέρα. Τένις,μπάσκετ,street dance και ύπνος: ο διαγωνισμός που θα κάνουμε. Και κάτι dragonball λέγανε αλλά δεν τα κατάλαβα:Ρ Αυτό δεν θέλω να χάσω. Που επειδή τελειώναμε 10 η ώρα και ήταν σκοτάδι, γυρνάγαμε ο ένας στον άλλο σπίτι και καθόμασταν από κάτω με τις ώρες...

Την Κυριακή θα πάμε για μπάνιο. Όλοι μαζί. Proficiency may be over, but this is not over yet.:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: